HumorBomb

Funny videos and pictures

Friss topikok

Fuck My Life

-Alvin- (törölt) 2010.05.31. 20:30

 Szerintem a beküldöttek közüli eddigi legjobb következik most. Én szakadtam :D, de az ilyen megesik:
(Srác - Magyarország)
Tegnap a kocsmában voltam éppen, amikor éreztem, hogy valami nagyon feszíti a beleimet. A zene nagyon hangos volt, így hát a zene ütemére elkezdtem kiereszteni a felesleges gázokat. Néhány szám után kezdtem magam jobban érezni, azonban ahogy megittam a sörömet, észrevettem, hogy mindenki engem bámul. Akkor jöttem rá, hogy az MP3 lejátszómat hallgattam fülhallgatóval…

Címkék: mp3 zene gáz ütem srác feszít ereszt kocsmba hun.magyar ()

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://funnyvideosandpictures.blog.hu/api/trackback/id/tr12045812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása