F*** My Life

-Alvin- (törölt) 2010.05.28. 23:06

 (Hímnős - USA)

Ma leestem a lépcsőn, miközben egy nagy TV-t cipeltem. Semmi gond, a TV esését felfogta a testem. BAZZEG

(Nő - USA)
Ma két dologra jöttem rá. Az egyik, hogy létezik szemöldök korpa, a másik, hogy nekem is van. BAZZEG

(Férfi - Norvégia)
Ma egész éjjel az érettségire készültem. 6 órányi folyamatos tanulás után elaludtam a zuhany alatt, és lemaradtam a vizsgáról. BAZZEG

Címkék: tv usa férfi tanulás 6 alatt bazzeg zuhany éretségi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://funnyvideosandpictures.blog.hu/api/trackback/id/tr562039182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása